Nemesis

En bok-serie som jag har fastnat för är starcrossed. 
Böckerna handlar om vackra Helen Hamilton, en halvgud och den moderna versionen av Helen of Troy. Ska inte säga mycket mer, vill inte spoila för mycket. Bra böcker som jag rekommenderar. 
För en vecka sedan kom den tredje boken ut på svenska, idag står den i min bokhylla. Nu har jag perfekt läsning inför sommarlovet. (:
ebba:

veckans blogg är nu avslutad och vinnaren har nu länkats på min blogg , va det inte du som vann så är även en ny omgång uppe :)

♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

Svar: Tack så jätte mycket underbara du! Allt bra idag? :)

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

sv: Visst är hon :)

Terese:

sv; Åh tack så jättemycket!

Linda:

Sv: Jag vet, hahaha, skrattade fett mycket när jag såg den på tumblr :'D

lydiamolins.blogg.se:

SV: Tack! I vilket program har du gjort din header? :)

Svar: Jag använde mig av Picasa3 ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: