Innehållet i min väska

Just nu skiftar jag mellan 3 tygpåsar och en ryggsäck. Så för tillfället är mina väskor helt tomma. Sätter ned vad jag behöver för dagen - böcker, nycklar, läppbalsam, pengar, busskort och så vidare. 

Därför använder jag dag 19 för att visa upp mina 3 tygpåsar med noll innehåll: 

// 1. Gjord av farmor // 2. Köpt här //  3. Gjord av farmor //

Ella:

den i mitten var grymt snygg!!

sv: tack :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Julia Wisniewska:

Fina väskor och vad snäll farmor du har!:)
svar: Det gör ingenting, allt bra med dig?:)

Svar: Tack, ja eller hur ^^
Allt är bara bra med mig, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

jen:

älskar tygväskor:)

Svar: Åh, jag med :)
Emelie Hedqvist

Elvira:

Fin blogg!! Har du haft en bra dag? :)

Svar: Tack du! Jodå, jag har haft en riktigt bra dag. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Emely:

Sv: Tack, du med! :D

hanna - foto:

sv: åh tack, detsamma!
jättefin design! :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

elle:

ooh tusentack :D!

Jenni:

Den tredje är hur snygg som hällst! :)

Svar: Visst är den! :)
Emelie Hedqvist

Jenni:

Den tredje är hur snygg som hällst! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilken bra farmor du har som kan sy sådana där påsar till dig:)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

A L I C E L A R S D O T T E R ♥:

Det var det också!

Ida ( SYTER ):

Dom därför väldigt fina! :)

Svar: Tack (;
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: