Harry Potter nails

Idag är det den internationella Harry Potter dagen. För er som inte vet varför - den 2:a maj 1998 utkämpades 'battle of Hogwarts'. Striden då vi förlorar karaktärer så som Fred Weasley, Severus Snape, Lavender Brown, Remus Lupin och så många fler. ♥ 
Jag hedrar denna dag med en battle of Hogwarts nageldesign + att jag visar den design jag haft tidigare i veckan. 
Resultatet: 
Tidigare i veckan hade jag alltså Ravenclaw inspirerade naglar. 
Inspiration
Tumblr_loahj8tr3y1qadi39o1_500_large
Bildkälla
JeanetteR:

sv: Tack så mycket! Skit snygga naglar :D Följa varandra på bloglovin? :)

Svar: Tack själv! Tyvärr har jag inte bloglovin, så kan därför inte följa nån.. haha ^^
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Snygga!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Y A S M I N E:

Häftiga naglar!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Thea:

Snygga naglar!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Tackar :D Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

Cajsa Torres:

super coola !

Sv: Tack så jätte mycket ! :)

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

nice älskar hp :D

Svar: Tack, åh jag med :)
Emelie Hedqvist

Amanda Johansson:

Häftiga :)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Sanna:

Hejsan :)
Nu har jag dragit två vinnare i veckans blogg, kika in om du blev en av de och anmäl gärna dig igen.

http://fotbollssanna.blogg.se/2013/may/veckans-bloggar.html#comment
Kram

VIlka fina naglar :)

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

Ida ( SYTER ):

Snygga<3

Svar: Tackar<3
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: