Fan-base/shipping som jag står för

Shipping - Jag är inte så mycket för shipping. Finns så mycket att välja mellan, haha. Men jag tar gärna ställning i vikta frågor så som Delena/Stelena(ingen alls) eller Seric/Bookie(helt klart Seric). 
Jag längtar så efter dagen då Klaroline♥ händer, det är nog min enda verkliga shipping.
Fanbase - Jag brukar dela upp det i 3 kategorier. 1)Filmer/böcker: twihard, potterhead, tribute, rum runner. 2)Serier: oncer, little liar, TVDfamily, gleek. 3)Musik: smiler, hooligan, lovatic, jonatic
 

Bildkälla.

Amanda:

Du och jag delar ganska många åsikter! Haha^^

Svar: Najs! :D
Emelie Hedqvist

Sandra:

sv: tackar (:

Malin:

-åh tack :D

cassandra gigel:

sv; tack söt!

Wilma Granström:

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir :)

Sara:

Älskar din design!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: