En somrig fredag

Jag kan inte fatta hur underbart vädret i Luleå är just nu. Det blir nästan, bara nästan, liiite för varmt ibland. Men jag klagar inte, I love it. Sommar + Emelie = 
Denna fredag har jag spenderat med Nora. Vi solade, gick på stan och eftersom det var ett tag sen vi sågs sist hade vi en hel del att prata om. Riktigt mysig dag. 
Vad händer nu då? Promenad och filmkväll får det nog bli. 
Jag har inga nya fina sommarbilder, så jag använder en arkiv-bild nu istället. (:
Anonym:

fin bild:)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

louise:

SV: åren går ju såå fort!! Men erkänn att det är härligt med sommar:)) BTW: fin du är!!
Kolla gärna in min blogg igen!

Svar: Ja, eller hur! Riktigt härligt med sommar. Tack ^^
Emelie Hedqvist

ViktoriaCaroline:

Det är riktigt mysigt också ska du veta :)

☆Z I N J A☆:

sommar♥

Svar: Love it :)
Emelie Hedqvist

linah brown:

fin bild :D <3

Svar: Tack ♥
Emelie Hedqvist

Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Åh tacktack! :)

Annster:

Tack så mycket!
Han är min ögonsten ^^

-A:

Du är verkligen riktigt fin.

Svar: Tack du :')
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: