En person jag vill byta liv med för en dag – och varför

Jennifer Lawrence! Helt klart. 
Den människan är för underbar. Så down to earth. Hon har ju de bästa jobb man kan ha - spelar man Katniss får man kyssa Peeta som spelas av Josh Hutcherson. 
Att få vara Jennifer för en dag skulle jag verkligen inte tacka nej till. 
Tumblr_m8zbtnsd1l1rpzh4no1_500_large
Tumblr_lyqeqejlog1qir88ko1_500_large
Jen är ju lite för snygg också. (bilderna är länkade
Emme:

Åh fina Jennifer ^^ Tycker hon spelar Katniss så sjukt bra..! :D

Svar: Tycker jag med! :D
Emelie Hedqvist

yasmine modell mamma och fru:

ja en del fina saker
allt bra med dig?
kraam

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Pouline Gernes:

sv: tack! xx

GeMina Arts:

Ja det vore inte så dumt att prova att vara hon för en dag! :P

Svar: Nä, eller hur! ^^
Emelie Hedqvist

Emma:

Vad brukar du göra när du verkligen vill ta det lungt och slippa stressen?

Svar: Då brukar jag ha en fin spa-kväll. Låta alla bekymmer försvinna och bara mysa. Vad brukar du göra? (:
Emelie Hedqvist

Freddie:

Veckans blogg tävlingen som du deltog i är nu avsluatd, gå in och kolla ifall det blev du som vann!

Kommentera inlägget här: