Top Model Sverige

Känns som att den här säsongen av top model sverige har gått riktigt fort. Redan final liksom. 

Jag missade den förra finalen, så jag tycker att det ska bli spännande att se de svenska upplägget. 

Efter mycket spanska plugg är det nu dags att gå och koka te, göra en fruktsallad och gosa ner mig i sängen för att se finalen av top model! 

Taggad. :) 

Min favorit, Josefin T, har ju dessvärre åkt ut, så ikväll hejar jag på Shams. Vem hejar ni på?

Inga-Linn:

Sv: Ja, eller hur?:)

marina:

sv. Det var gott. :)

Matilda Eriksson:

sv: ja!! :D

LINNEA:

sv; visst är dom ! riktigt klockrena :D

A M A N D A - The L.A dream!:

SVAR: åh tack så mycket! och right, visst är den snygg? :D

Lotta:

Sv. Tack så mycket, det var verkligen jättemysigt :) Vad hittar du på för skoj idag då?? =) Kram!

Svar: Idag har det varit skola och plugg för mig. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Enya♥:

Sv; åh tack!

Älskar top model! :)

Svar: Åh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Hejade också på Shams, så himla grym! Hejade också på josefin T innan hon åkte ut,en klar favvo från start :D

sv: hihi, tack så hemskt mycket :D
kramis♥

Svar: Synd att ingen av dom vann. ^^
Emelie Hedqvist

Jennifer :

Jag hejade på Shams :D

sv: Tacktack!
Hade du en bra Måndag? :)
kramis ♥

Svar: Jag med, synd att hon inte vann.
Jag hade en ganska bra måndag, själv då?

Kram!
Emelie Hedqvist

Aili:

Kul med top model Sverige! :)

Svar: Ja, eller hur :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: