Ny design

Som dom flesta troligen märkt så är min design ändrad till 100 procent. 

Jag är lite osäker om jag ska behålla den här headern, men för tillfället så tycker jag det ser bra ut. :) 

 

Glad påsk till alla mina söta bloggläsare! 

Jag spenderar första delen av mitt lov i stugan, om internet kommer funka är oklart - några tidsinställda inlägg lär dyka upp. 

Nu är det film-mys som gäller. Pirates of the Caribbean hade jag tänkt se eftersom det var så länge sedan sist. 

 

Låt oss minnas min gamla design för en sekund: 

Och den nuvarande: 

 

Nöjd bloggerska här. :)

Gjorde även en header till min syster, ta en titt här

Alice :

Den vart jättefin ju :)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

william:

jättefint:DDD

SV; det r såå fint:D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Aili:

Jättefin ny design och header! :)

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

SAGA LINNES:

Ja, visst :)

Kommentera inlägget här: