♫ No dawn, no day, I'm always in this twilight ♫

Fösta halvan av dagen spenderade jag med faster på stan. Väldigt mysigt. 

Fick hem lite nytt. Känns som om det var evigheter sen sist. 

Väl hemma har jag mest pluggat, lyssnat på vacker Ulrik musik och tagit det allmänt lugnt. Så en bra dag alltså. 

 

Jag hoppas att mina söta läsare har en bra dag.♥ Medan jag går och fortsätter med pluggandet får ni titta på mina inköp: 

1. Så underbart fint Florence + The Machine linne, köpt på H&M för 149:- 

2. Awesome klänning, köpt på H&M för 149:- 

3. Två halsband, köpt på Ur&Penn för 89:- 

Sofia:

Snyggt :-D

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Anna Fritz:

Snyggt triangelhalsband! :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

sslevis:

Hejhej! Skulle du kunna ta dig tid och rösta två gånger på mig här? http://linneaphoto.blogg.se/2013/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment (sslevis.blogg.se - bidrag 2) skulle betyda as mycket och verkligen göra min dag! :)

Halsbandet till vänster <3...

Svar: Älskar det halsbandet! :)
Skulle gärna hjälpa till! Jag behöver också lite hjälp i en tävling, https://www.facebook.com/photo.php?fbid=435780283167186&set=a.140794599332424.36359.140729602672257&type=3&theater <-- en like på den bilden och jag blir väldigt glad :)
Alla som hjälper mig får dessutom en länk här på min blogg.
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

Hej vill tipsa dig om två roliga saker på min blogg och ber redan nu om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer eller fått en liknande redan!

tävling med idiwa där du kan vinna skal, smycken eller annat roligt till dig/mobilen! direktlänk: http://www.nattstad.se/jkaarlsson?id=7185374

Samarbete med to die for där du får en gratis underdel vid köper av överdelen! direktlänk: http://www.nattstad.se/jkaarlsson?id=7324842

hoppas du haft en bra helg!
kram!

Svar: Tack för tipsen, jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

felicia:

Snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

angelica:

Sv: hihi jaa shortsen är väldigt snygga och sköna också för den delen! Tack!

mbrun:

sv: ja det var supermysigt! :)

Hanna Davidsson:

fint! :)
sv. tack, allt bra med dig? :)

Svar: Tack ^^
Allt är bara bra med mig, själv då?
Emelie Hedqvist

Jonna:

Åhh så fina saker! Gillar speciellt halsbandet till vänster :)
Tack för din kommentar på min blogg, blev jätteglad. Ha en fin söndag, kram! :)

Svar: Tackar, tackar :D
Desamma!
Emelie Hedqvist

Carolina Thoor:

Skönt att du håller med mig :)

ViktoriaCaroline:

Ja weheartit är den bästa sidan om man ska ha fina bilder :)

Svar: Håller helt med :)
Emelie Hedqvist

felicia:

Sv: okej kul lycka till :D

Nathalie A.A. Yrvenstam:

eller hur ! helt underbar haha!
åh vila fina halsband ifrån ut&penn

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Sandra - Med en fästman på Kumla:

Åh fina grejer :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

MoaKaarlsson.:

Åh älskar honom! såå fin :')
Btw fina saker!
kram!

Svar: Eller hur! Tack ^^

Kram!
Emelie Hedqvist

molz:

sv: ja verkligen! :D

cassandra gigel:

fina saker :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emma:

Ja alla dom tre va bra!!:)

SAGALARSSON | foto:

svar: jaa, verkligen!

Nelly Stigh:

tack, vad glad ja blir!
kraaamis

Babben:

Sv: Härligt att du gillade den^^'<3

ANNNAA:

Sv: Jaa blir verkligen underbart att bara ha fina tygskor senare :D

ebba och josefine:

Tack så mycket :)

Fina fina saker du har köpt (:

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

M I C H A E L A:

- tack så mycket! :) tog tid att hitta bra bilder haha :p

Sanna Isidorsson:

Läckert!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Nu är VECKANS BLOGG AVGJORD!
Gå in och kolla om du vann och glöm absolut inte att anmäla dig till den nya omgången!

Maolion:

Sv: Tack så mycket :D
Snygga grejjer ;)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Louise :

Tack så mycket detsamma :)

ja ibland stämmer det bra in kan ju säga att mitt förstod jag mig inte ens på ( jungfrun)

Cajsa Lindahl:

aww tack så supermycket! :D blir glad! ^^

Ida:

Sv: Tack! Allt bra? Kram! :)

Svar: Allt är bara bra med mig, Själv då, allt bra?
Kram! :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh vad fina kläder och smycken! :)
Haft en bra vecka? :D

Svar: Tack så mycket :)
Jodå, min vecka har varit bra. Du då, har du haft en bra vecka?
Emelie Hedqvist

Jeanette:

sv: Dom var faktiskt också helt okej :) Hörde Ulriks låt på radion och tyckte den var mycket bättre då än den var på tv.

sofie:

sv: visst :)

haft en bra kväll?

Svar: Jag har haft en väldigt bra kväll, själv då? :)
Emelie Hedqvist

julia :

fina halsband!:)

sv: tack:D

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Ida ♥♥:

Sv;: hihi ja det var superkul :D

Amanda:

Älskar halsbanden!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Fani:

åh! det där linnet med florence måste jag nästan ha. ÄLSKAR henne!

Svar: Blev så glad när jag hittade det ^^
Emelie Hedqvist

❤ w i l m a & s a b i n a ❤:

Åh vad snygga saker, älskar klänningen! :)
sv: tusen tack ❤

Svar: Tackar ;D
Emelie Hedqvist

madabouttea.se:

Jättesnygg klänning! :)

Svar: Taack ^^
Emelie Hedqvist

Anna T - Nörd och Filmskapare:

Åh superfina grejer! Älskar halsbanden och älskar Florence & The Machine :D!

sv: Tack fina du ^^ detsamma!
Allt bra med dig annars?

Svar: Tackar, tackar :) Jaa, dom är så awesome!

Allt är bara bra med mig, själv då?
Emelie Hedqvist

Emma :

sv: ja eller hur! haha jaa, jag satt typ och grät halva filmen när jag såg den på bio bara för att allt är slut nu ;)

Svar: Jaa, eller hur!
Emelie Hedqvist

Anna Katana:

Klänningen var riktigt snygg :D
Vi kommer inte vinna i år ändå, är därför vi haft sjukt dåliga låtar under hela mello i år för vi har inte ens råd med det (:

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

mlie:

det vänstra halsbandet va skitsnyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Cornelia Nilsson:

Svar: ja eller hur! Rihanna är fantastisk.

Gillar halsbandet till vänster, har typ liknande hihi.

Kram på dig tjejen.
Cornelia

Svar: Awesome, jag gillar det också, hehe. :)
Kram!
Emelie Hedqvist

Annika:

Snygga saker :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Kul o få se va du har köpt :)

Svar: Hehe, alltid lika kul att dela med sig ^^
Emelie Hedqvist

ANNA-SARA:

Åh, snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Mysigt att gå på stan! Fina köp :)

Svar: Ja, eller hur! Tack ^^
Emelie Hedqvist

jossan:

Jättesöt klänning med tigern! :D

sv: Men åh, du anar inte hur glad jag blir, tack så mycket! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Jessan :):

Sv: ja, dom filmerna är verkligen jätte bra!

hur har dagen varit då?

vad ska du göra imon?

Svar: Min dag har varit bra ^^ Hur har din varit?
Imorgon blir det frilufsdag med skolan och plugg hemma. Själv då, vad händer imorgon?
Emelie Hedqvist

jennifer:

sv: det är super gott! har du testat bär i yoghurt nån gång? :)

Svar: Jo, det har jag. Riktigt gott :)
Emelie Hedqvist

Ida:

Så snyggt!

Svar: Taack ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: