♡ Inspiration ♡

Veckans inspiration: Ljust, somrigt och girly.

Bildkälla: We♥It

 

Idag är det, inte helt obekant, den 4/3. I min värld betyder det att min kära vän Nora fyller år.

Grattis på 17-års dagen Nora♥

Klara:

Sv: tack detsamma :)

Natalie Namnam:

fina bilder!:)

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Ellen♥:

sv; Ja, ellerhur luktar det helt otroligt. :D

Nora:

Emelie ;) Vad söt du är. Tack :D Vilken vacker värld du måste leva i. ;)

ps.Fin inspiration ;)

Svar: Du är söt. <3 Min värld är fin från stund till stund. Men när mina rosa moln förvandlas till svarta historia moln så är min värld inge vacker nå mer.
Emelie Hedqvist

Cajsa:

åh, tackar! :D
det är okej med mig. själv?

Svar: Allt är bara bra med mig :)
Emelie Hedqvist

liborius:

så fint:)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

Rhoda Alemayehu W Michael:

- tack :)

Carro - en emo/scene bloggerska:

Sv; Tack :D Kramisar Carro

Ida ♥♥:

Sv: Tack snälla! :D kram

Bra inspiration!

Svar: Ja, eller hur :D
Emelie Hedqvist

ANNA-SARA:

Så härliga bilder!

Svar: Jag håller med :D
Emelie Hedqvist

Sofia :

Snygga bilder :-D
gillar din blogg

Svar: Tack söta du :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: