Ett sånt där vardagsinlägg

Åh så skönt att veckan snart är över. Känner att jag behöver ett lov igen. Fast ja, i och för sig så behöver jag alltid lov.

Något som jag har märkt är att jag är inte så bra att skriva om min vardag. Eftersom att mitt liv inte är så händelsefullt så blir inläggen lite(läs: mycket) tråkiga. Äh, det får vi leva med.

"Så, vad hände idag Emelie?" Glad att ni frågar. En vanlig dag i skolan, en vanlig pluggdag hemma, lite Ulrik musik på de och så avslutar jag dagen med mitt nya favorit te.

 

*slutet på inlägget*

Egopicture med kvalitet, självfallet.

Nina, drömmen om att bli fotograf~:

hejsan! fin blogg♥
Ska du se på melodifestivalen i kväll?
Vem tycker du ska vinna?
ha en bra lördagskväll, kramkram!

Svar: Tack du :)
Självklart blir det mello ikväll. Ska du se? Jag hejar på Ulrik, vem tycker du ska vinna?

Desamma, ha en fin kväll. Kram
Emelie Hedqvist

Amanda:

Åh tack så mycket!

Kommentera inlägget här: