Disney nails

Något som en läsare ville se mig måla på mina naglar var diseny motiv. 

Igår kände jag mig inspirerad till detta. Men jag kände mig också lite lat, och gjorde designen väldigt enkel och det slutade med att i första hand kommer nog folk inte riktigt fatta den. 

Men här är resultatet: 

Är det nån som lyckas gissa rätt på alla 4 disney karaktärer? ;) 

 

Tummen - Disney loggans D 

Pekfingret - Snövit 

Långfingret - Mulan 

Ringfingret - Trassel/Rapunzel 

Lillfingret - Ariel 

 

Ser det fortfarande inte? Ta er en titt på min inspirations-bild: 

Johannaaa♥:

Coola naglar!
-Tack så mycket! Allt bra? :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Lalitta:

sv: visst är hon!

danten89:

Häftigt =D
Jag som ÄLSKAR Disney =)

Svar: Tackar. :) Åh, jag med!
Emelie Hedqvist

anna:

åh tackar :)

alice:

tack!

cassandra gigel:

sv: tack detsamma! :D

hihi ja :D
fina naglar!

Svar: Taack (:
Emelie Hedqvist

Felicia:

såå fina naglar!
sv: hih, samma här;)

Svar: Tack så mycket ^^
Emelie Hedqvist

FELICIA:

coolt :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Frida A.:

sv: tack! :)

vad bra resultatet av naglarna blev! själv klarar jag bara av genomskinligt eftersom det blir kaos när jag målar xD

Svar: Tack! :) Bara att fortsätta öva!
Emelie Hedqvist

amanda:

sv: lycka till! :D

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist:

Sv: Tack :)) Ja, dom är fina

LINNEAA:

sv; kul att du är med ! :) lycka till kram

whoisthis:

wow coooola naglar

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Snyggt!

Svar: Tack så mycket! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sicktwisted - Moa :

Vad fint!

Var gärna med i veckans favorit på våran blogg, kraaam! DIREKTLÄNK: http://sicktwisted.blogg.se/2013/march/veckans-favorit.html

Svar: Tackar. :)
Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Moa:

*Svar:* Tack så mycket! Roligt att höra att du gillade den :)

Erika:

Ballt!

sv. Visst är dem :)

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

Jonna:

Så sött! :)

Svar: Tackar^^
Emelie Hedqvist

Elin:

Sv: Tack! Allt bra idag? :)

A L I C E L A R S D O T T E R:

Tack! Jag med, shorts och brillor.. :)

Emelie & Moa:

Hej, Nu har vi en tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara från www.idiwa.se värde 100kr! skulle vara kul om du villa vara med!

http://www.nattstad.se/emeliemoas?id=7374325

Kram Emelie & Moa

Svar: Tack för tipset, ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Vanessa:

Sv: Ja, visst är hon! Hennes röst är så himla vacker! :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

★ E D I T H ★ :

SV: hihi det är skitgott! :D
Vgd? ^^
Kraam!

Svar: Jag gör inget speciellt ^^
Vad gör du då? Kram!
Emelie Hedqvist

J:

sv;
görs? :)

Svar: Jag kom just hem ^^
Vad gör du då?
Emelie Hedqvist

Filippa Wallin:

Fränt!
sv: Ja visst är det bra! Dock blev jag väldigt besviken då Mali åkte ut, hon som var så bra! Kram på dig!

Svar: Tack :D
Jag blev också lite besviken..
Kram!
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

häftiga naglar :)

Svar: Tack, tack :)
Emelie Hedqvist

MADDISENJ:

Tack så mycket :) Hoppas du har en fin onsdag! riktigt coola naglar btw

Svar: Jodå det hade jag, desamma btw. Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Mikaela:

Var gärna med i min dagens blogg tävling, den avslutas på fredag:)

Ber om ursäkt ifall du inte vill ha sådana här kommentarer:)

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: