A dAngerous gAme

Har du inte sett sista pll avsnittet, 'A dAngerous gAme', sluta läsa nu ^^ 

 

OMG, OMG, OMG! Säsongsfinalen av PLL var ju verkligen helt crazy.

Jag är lite ledsen och glad på samma gång.

Toby lever! Tack gode gud♥

Ezria är över, Spoby is back on. 

Alison är Red Coat, I knew it!

Mona konverterade till den "goda" sidan?

Spencer, Jenna, Melissa och Shana(wtf?) sägs vara de sista A-team medlemmarna. 

Vem tusan var i 'the trunk'?! Vem tusan var nedgrävd i jorden och vem tusan hjälpte henne upp?! 

 

Den 11e juni är mina favorit liars tillbaka med ny säsong. Producenterna har utlovat att första avsnittet kommer ge oss svar på väldigt många frågor. Can't wait!

Tumblr_mjz20ofv2m1r4ht47o1_500_largeTumblr_mjy3tvktvp1qeysf2o1_500_largeTumblr_mjyz5zlzh41rg4eg6o1_500_largeTumblr_mjymre08tv1qmxhobo1_500_large224023_543052879050666_640292369_n_large

De awesome bilderna är länkade. 

Daniella Book:

Okej, tack för tipset! :)

Juliaa:

sv: ja äntigen!! :D vrf just onsdag, mitt i veckan?!

Julia:

åh älskar PLL och längtar så till säsong 4! :)

sv: tack!:)

Juliaa:

måste kolla ikapp PLL:D

Svar: Låter som en riktigt bra idé :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Hihi, ja jag älskar väskan <3

Liene:

Tack, kul att höra :)
Kram och ha en fin helg!

Sabina:

Jo, det är det. Man är lite trött på att ha snön nu så man längtar en aning efter sommaren nu.

Julia:

sv: taack!
ja jag längtar också, vill verkligen veta vem den riktiga A är!!

Svar: Big-A är ju red coat ^^ Fast det är ju iof sant att dom aldrig bekräftade detta till 100%, men dom lovade att avslöja det i säsongsfinalen. Så, jag vet inte vad man ska tro.
Emelie Hedqvist

Sara - Hold on be strong :

Åh älska PLL!!

Svar: Underbar serie<3
Emelie Hedqvist

Linda:

PLL är en bra serie, dock har jag inte ännu sett mer än typ halva av första säsongen haha.. :D

Sv: Det var det också! :)

Svar: Riktigt bra serie. Jag tycker bara den blir bättre och bättre ^^
Emelie Hedqvist

matilda:

längtar till säsong 4 börjar!

Svar: Åh, jag med! :)
Emelie Hedqvist

Cornelia Jarl:

Är sådant stort fan av PLL. Kan knappt hålla mig till nästa avsnitt kommer ut!

Svar: Samma här! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: