30.03.13

Denna lördag har spenderats ute i solen, mestadels. 
Promenad på isen, grillning, solande - mys. 
Har en del bilder som jag skulle kunna ladda upp, om min uppkoppling skulle vara bättre. Sparar dom till imorgon istället. 
 
Nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen, titta på en film och äta lite frukt. 
Hoppas att mina söta bloggläsare har det bra
Mia Forsberg:

Tack så mycket :D

Linnéa:

Ja, visst var shortsen snygga <3

Anonym:

det var jättegott verkligen! :D

Michaela Magnusson:

- Gillar din design också! :)
Åhh rwilight längst upp headern! Har alla filmer och alla böcker, böckerna är sjukt bra! Blev beroende :P haha

Svar: Tack du :) Jag håller helt med!
Emelie Hedqvist

Ida ♥:

Sv: hihi ja verkligen behövliga och fina saker! :D

Sarah:

De e så gott me grillat :)

Svar: Jaaa, det är de verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: