1år

Det har nu gått 1 år sedan jag gick på bio och såg the hunger games för första gången. 

Troligen så var den dagen en av mina största fangirl dagar under 2012. 

Jag har nyligt läst om boken, på egelska för första gången. Så ikväll är det hunger games som gäller. 

 

"Happy hunger games! And may the odds be ever in your favor." - Effie Trinket♥

♥♥♥

 

242 dagar kvar till catching fire! 

Denise Wallin:

Jaa, det är hon! Det gör jag med! :D <3 Kram!

Elisa:

SVAR: Åh tack så jätte mycekt!:)

Visst är Hunger Games bra?:)

Svar: Hunger games är superbra (:
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Oh ja, Beyoncé är så sjukt snygg :)

Kanske att jag skulle kolla in Hunger games, det var längesen sist <3

Svar: Låter som en bra idé! :)
Emelie Hedqvist

angelica:

sv: taack! :D

Madeleine Larsson:

Både filmen & boken är ju superbra! :D

Sv; Håller jag med om! :)

Svar: Håller helt med :)
Emelie Hedqvist

amanda:

grym film!

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

Malin:

Sv; ja, PLL är väldens bästa serie! Vart är du i den? :D

Svar: Jag följer den amerikanska takten, så i veckan såg jag säsongsavslutningen. Du då?
Emelie Hedqvist

sofie :

fått en fin morgon?:)

Svar: Jodå, jag hade en fin morgon, själv då?
Emelie Hedqvist

Nea ~ Foto:

sv: Det var verkligen riktigt gott!:)
Kramis!

Felicia:

åh den boken är ju bara underbar! Har du läst hp på engelska oxå? dem e grymma!

Hoppas du har en fin kväll, kram!

Svar: Riktigt bra böcker :)
Jag har inte läst hp på engelska, än. Det står på min lista med saker att göra!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: