Winnie the Pooh nails

Jag är riktigt nöjd med min senaste nageldesign. Spenderade lite extra tid för jag ville verkligen få de att se bra ut. 
Temat är Nalle Puh, dels för att jag älskar Nalle Puh och dels för att jag sommarjobbar på dagis. Resultatet: 
Dessa naglar är en ganska stor anledning till varför jag blev lite "poppis" bland dagisbarnen, haha. 
Rebecca L:

Jäklar vilka kolla naglar du har! Hur gjorde du de?

Sv; tack så mycket :)
Kram!

Svar: Åh, tack du! Jag har smalare penslar, så linjer och prickar är inte speciellt svåra att göra ^^
Emelie Hedqvist

Annika:

SV: tack så mycket :D

sara:

Sv. visst är de? Jag är helt kär!!
Har du någon favorit??

Johanna:

ååh så söta naglar ;D <3
~~~
Svar: Tack detsamma!

Svar: Tack fina du! :D
Emelie Hedqvist

Solin:

Gud vad häftiga!

Sv: tusen tack!:D

Svar: Tack så mycket! ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

Söta!
Sv; Ja de är super fina! :)

Svar: Åh, tack (:
Emelie Hedqvist

Ida:

Jätte snygga, så duktig du är. Men kan du verkligen ha sådär långa naglar på ett dagis haha? :)
Sv: Tack snälla!

Svar: Åh, tack du! Haha, det har gått riktigt bra faktiskt, hade förväntat mig mer problem men nej. ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

tack snälla!

allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Louisa:

Sv: Tack du! :D <3

Otroligt cool design! Har du gjort den själv?!

Svar: Tack själv! Jag har gjort min header själv, stilmallen till bloggen kommer direkt från blogg.se (:
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

söta! :)

Svar: Tack! ^^
Emelie Hedqvist

Sophie:

Åh jättegulliga! :)
sv: tack så mkt!

Svar: Åh, tack du (:
Emelie Hedqvist

alexandra - stylealex:

oj, så otroligt snygga! Sv; tack så mycket :) allt bra?

Svar: Åh, tack tack! Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Söta :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Torres:

gud va fina :))

Svar: Tackar, tackar! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: