Teen wolf nails

Inatt är en av mina favoritserier tillbaka. Teen Wolf inleder sin tredje säsong, jag är så taggad. Säsong 3 blir mörkare och fokuserar extra mycket på 'de gamla castet'. Åååh, längtar! 
Ska se om jag kan finna en live-länk, eftersom att jag är ledig imorgon kan jag spendera hela natten uppe - right? 
Hur som helst, jag ville fira in denna premiär med en nageldesign. Resultatet: 
Min inspiration 
Nikaia:

ja ellerhur! :)

IDA - Beautysecrets by me ♥:

sv. Ja han är hur go som helst :)

mathilda:

häftiga naglar!!

sv: ja! har letat efter den i 3 månader! :)

Svar: Taack :)
Emelie Hedqvist

Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,träning,vlogg:

sv: tack så mkt ;D de är bra med mig,hur mår du? :)

Svar: Allt är bara bra med mig :D
Emelie Hedqvist

louise:

SV: tack gullig du är!:))
ÅHHHH!! TEEN WOLF<33 bästa serier!
Kolla in min blogg igen! :)

Svar: Åh, eller hur! Älskade detta premiär-avsnitt :)
Emelie Hedqvist

J o j z y ♛:

Coola!

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

åh snyggt! :)

sv; jaa visst gör dom! :)
kram

Svar: Åh, tack du. Kram!
Emelie Hedqvist

Seoulsisters:

Coolt!

Svar: Tackar (:
Emelie Hedqvist

Sara - Hold on be strong:

Snygga naglar :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

sv: ellerhur! :))
skit snygga naglar :O
xoxo

Svar: Aw, tack :') xo
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

- ja det var de också :)
Fina naglar!

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Jaa, det var de verkligen :) och dina naglar är jättefina! Jag får aldrig mina så långa för dom går typ av hela tiden :/

Svar: Åh, tack! Har du provat nå stärkande lack? För många hjälper det verkligen :)
Emelie Hedqvist

♥ L I S A ♥:

- Tack så mycket :D

Rebecca Nilsson- Just be yourself!:

Hejsan!
Nu är helgens blogg avgjord. Kika in och kolla om det blev du:)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/june/blev-du-helgens-blogg.html#comment

Malin:

Snygga naglar!! :D

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: