Min fredag

Idag har både bror och syster min haft skolavslutningar. Jag fick ett tillfälle att göra mig lite fin, har inte haft smink på flera veckor, haha. 
Fick charmiga avslutningspresenter idag, bland annat en awesome tbbt tröja - tänker springa runt med den allt för mycket. 
Vad mer kan jag berätta? Livet är ganska chill. Tittar på supernatural, läser böcker, äter frukt. Jag har det bra. (:
↑Kan man få för många charmiga dåliga kvalitets bilder? I think not. 
Felicia:

Sv: Tack så mycket!
Jättefin blogg du har! :)

Svar: Tack själv! (:
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡ :

Sv: Ja verkligen. Det var så roligt!!

Linn ♡:

-tack! allt bra? xoxo

Svar: Allt är bara bra, själv då? xo
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja men visst var klänningen fin - jag blev nästan lite småkär i den <3

Bohemhoe:

fasen va snygg du är! ja e kär i ditt hår

Svar: Åh, så gullig du är - tack! :')
Emelie Hedqvist

julia:

Fiin!

Svar: Åh, tack! (':
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: