One Direction - Best Song Ever

Ååhå, one directions nya musikvideo är bäst. I love it. Dom är här härliga alltså! 
 
"I said can I take you home with me She said never in your wildest dreams
"When Niall asks you to take you home, you do not say never in your wildest dreams
- Caroline:

Så sjukt söta :')

Svar: Jamen eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Julia:

sv: tack! :)

Johanna - A dream as model ♥:

sv: Tack, kul att du tycker det :D

Celine:

Haha jag älskar Victoria & Harry i den! :'D
- Tack så mycket :)

Svar: Hahah, jag meeed! :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

så skön video!

Svar: Eller hur! :)
Emelie Hedqvist

E L I N :

Så himla skön video! Men vadå, är det Zayn som spelar tjejen ? :o Haha, inte särskilt likt enligt mig ^^
Där lyckades dom bra! :o

Svar: Underbar video! Haha, japp, det är Zayn de - riktigt bra gjort :)
Emelie Hedqvist

Isabelle :

Älskar den här videon haha

Svar: Åh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Tack så mycket! Hoppas allt är bra med dig :)

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Olivia:

Hahah, tog en minut innan jag insåg att det var killarna som var "de andra" ;)

Svar: Haha, kan förstå det - en riktigt bra "förvandling" som dom gått igenom ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: