Despicable Me 2

Idag for jag och syster på bio, vi valde att se på dumma mig 2. Jag älskar den första filmen och jag var verkligen inte besviken på denna - helt underbar! Lite synd att dom inte visar den engelska versionen här i Luleå, men men, filmen var bra ändå. Jag älskar ju alla söta minions
 
Alla borde gå och se denna film, för den äger ;D
amanda:

kul med bio!

Svar: Alltid :D
Emelie Hedqvist

Ebba:

Sv: Tack fina du, vad glad jag blir! :)

♫♪ sandra:

vill se den!

Svar: Supersöt film :')
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Sv: Taaaack!! :D

Jessica:

den vill jag se :D

Svar: Åh, gör det! :D
Emelie Hedqvist

Malin:

-jaa jag längtar också till videon!! :D

julia:

åh dom är så söta :D

sv: hehe tack :)

Svar: Ja, men eller hur, haha ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Den är så himla bra! :D

Svar: Visst är den :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: