TVD

The vampire diraires är tillbaka och kände mig väldigt taggad inför avsnittet.. efter att ha sett det är jag mest sur. Elena irriterar mig allt för mycket. Jag tycker väldigt synd om stackars Stefan. 

Men jag ska inte använda detta inlägg för att klaga på alla cheesy Delena moments som jag starkt ogillade. ;)

 

Emelie's lista med positiva saker:  

Kol och Rebekah är tillbaka.  

Klaus fick var med.  

Jeremy var väldigt het.  

Kände mig glad för en sekund när jag trodde att Shane dött.  

Mer info om varför rådet sprängde sig själv och Silas nämndes igen, snart kanske vi får se honom.  

Vi fick träffa Bonnie's pappa för första gången.  

Minnes-stunden för Carol var väldigt fin. 

 

Trots allt så fanns det många bra stunder och jag kommer inte att överge serien så lätt. Hoppas på en bra fortsättning på säsongen.  

Alla bilder i inlägget är länkade. 

Malin Wederberg:

Jag gillade avsnittet :)

Svar: Helt okej enligt mig, mest less på Elena just nu ^^
Emelie Hedqvist

Sabina:

Svar; Tack så mycket! :)

A M A N D A - The L.A dream!:

SVAR: tack så mycket :)

Daniela:

sv; tack :) Planer inför helgen?

Svar: Mestadels plugg denna helg. Har du några planer? :)
Emelie Hedqvist

amanda:

sv: lycka till:D

Julia:

Såå härligt att Kol och Rebekah e tibax ^^
Och jaa verkligen den där Shane typen borde dö!! ;)

Svar: Verkligen glad att dom är tillbaka, av vad jag har läst så kommer dom att vara med i 'Catch Me If You Can', 'A View To A Kill' och 'Into the Wild' - så yäy! :D
Eller hur! Jag gillar verkligen inte honom..
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: