This sunday

Denna söndag har jag spenderat med Nora. Vi vandrade runt i stan, tog ack så charmiga bilder, chillade hemma hos henne och sådant ack så trevligt. 

Väl hemma har jag mest pluggat historia. Men nu lägger jag ner böckerna, slår på en film och tar fram nagellacken. 

 

Hoppas att mina söta läsare har en bra kväll. 

En glad Emelie på stan. 

Kajsa:

Nu är DAGENS BLOGG avgjord, gå in och kolla om du vann och glöm inte att anmäla dig igen!

Kram!

Josefine Johansson:

Historia är nått jag inte tycker är kul :P

Svara gärna på dagens fråga på min blogg!
kram!

Svar: Nja, det är inte speciellt kul..det håller jag med om.
Jag ska kika in.

Kram!
Emelie Hedqvist

Anonym:

jättefin blogg!, Hur mår du?
kramkram :)

Svar: Tackar. Jag mår bara bra. Du då, hur mår du?
Kram! (:
Emelie Hedqvist

Karina:

Sv; Aw tack detsamma!! :D

Svar: :) :)
Emelie Hedqvist

Elionora:

Sv: tack så mycket! Din blogg är också jättefin! Du är sjukt duktig på att måla naglar btw :O

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: