Scener ur ett tonårsliv

Jag känner mig väldigt taggad inför William Spetz' nya serie - scener ur ett tonårsliv. 

Williams lista var awesome så jag förväntar mig inget mindre av denna serie. 

 

Trailern var ganska awesome! Take a look:

 

''Men posta då William!!" "Men jag vet ju inte vilket filter jag ska välja.'' Haha, underbart!

 

Premiären är nästa söndag. Can't wait! 

julia:

tack :)

anna:

haha tack :P

♫♪ sandra T:

längtar!

Svar: Jag med! :D
Emelie Hedqvist

Elena:

Tack så mycket! :)

Maria:

sv: Tack :)

Madeleine:

Tror också kommer att bli grym, dock så förväntade jag mig mer av williams lista, tyckte den var lite smått tråkig.

Svar: Hoppas verkligen att det här blir en bra serie :)
Emelie Hedqvist

Emilia:

hahah måste se det där :)

SV: tack så mycket!

Svar: Haha, eller hur! :)
Emelie Hedqvist

jennifer:

fin blogg :) allt bra med dig?

Svar: Tackar :) Jodå, allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra?
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Så kul! :D Måste se det.

Svar: Ja, eller hur :)
Emelie Hedqvist

jennifer:

sv: skönt det :) jo, det är bra med mig också! bara jag får sova lite så, hihi..

Kajsa Johansson:

William är gryym!!

Svar: Jaa, eller hur! (:
Emelie Hedqvist

Susan:

Hej vilken fin blogg du har! Jag har precis startat med en ny blogg!! Och har inga läsare just nu men kika in gärna. Snälla ?! <3

Svar: Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Frida G:

SV: hihi tack så mycket! :)

Alexandra:

Om du gillar One direction kan du kika in på min blogg där jag skriver berättelser där du själv får möta dem!
Haft en bra dag?

Svar: Tack för tipset, ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Yvonne:

SV: Oj tack, vad glad jag blir att du tycker det! :)

Sara | T I G E R:

Längtar tills det börjar!
Allt bra ikväll? :D

Svar: Jag med! :)
Allt är bara bra. Själv då?
Emelie Hedqvist

i ♥ p h o t o - tilda:

Åh, underbara William!

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: