PLL is back

Pretty little liars är äntligen tillbaka! Väntan har varit nästan varit outhärdlig.

Avsnittet var awesome som alltid. Många funderingar och teorier just nu, speciellt om Jason, Byron och Lucas. Dom är alla suspects för att vara del av A-team.  

Säsongen kommer att ha ett avsnitt varje vecka ända fram till april (troligen den 23:e), och det bästa av allt? PLL får till 100% en fjärde säsong, med 24 avsnitt

 

Det är inte bara PLL som är tillbaka.. idag är även New girl tillbaka. Charmig serie måste jag säga. Är lite kär i Schmidt, han är ju som söt. ^^ 

 

Känns som ytterligare 2 bra vinter premiärer! 

 

Bilderna är länkade. 

Malin:

Fin blogg! :)

Svar: Tack, tack :)
Emelie Hedqvist

Daniela:

sv; åh tack sötis! :) Allt bra?

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra? (:
Emelie Hedqvist

Frida Grimhage:

SV: hihi ja det var det! :D

FRIDA:

Vilket är ditt favorit citat, kanske något av dom här under eller något annat?
http://fridats.blogg.se/2013/january/favoriter.html#comment


Svar: Haha, jag gillar "home is where i can look & fell ugly and enjoy it". It's funny 'cuz it's true ^^
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Tack så mycket:)

Jag har aldrig sett den serien, måste ta tag i och göra det ju men hinner aldrig!!

Svar: Underbar serie, helt klart värt tiden (:
Emelie Hedqvist

Madeleine Jonsson:

Tack tjejen :) Äntligen är pll tillbaka, som jag har väntat :D

Svar: Åh, samma här ^^
Emelie Hedqvist

gonzalezolivia.blogg.se:

gud vilken fin blogg :)

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Pontus Granlund (fotoblogg):

sv;

Kul att du gillar mina bilder, hoppas du kikar in igen och blir en läsare.

Kram! :)

Svar: Ska nog allt kika in fler gånger (:
Emelie Hedqvist

isabella Isaksson:

Hej hej!
Allt bra? <3

Svar: Hej, allt är bra med mig. Du då, är allt bra med dig? (:
Emelie Hedqvist

Ida:

sv; Ja eller hur..:)

Julia ♥ :

Heej, detsamma. :)
Är allt bra?

Svar: Allt är bra med mig. Du då, är allt bra? (:
Emelie Hedqvist

Caroline Nilsson:

Sv: Ja, det är det :)

Lina:

Din länk finns nu uppe på bloggen :D
Hoppas att din dag har varit toppen!

Svar: Tack desamma! (:
Emelie Hedqvist

Fanny:

Sv; Ja, jag blev super glad!

June:

Kollade precis på PLL så himla bra är det! Är nog mest fundersam över Toby! Men de andra är också mysko :)

Svar: Riktigt bra serie! :) Allt är så spännande, jag undrar väldigt mycket om Jason.. Ska bli kul att se de kommande avsnitten.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: