New dress

Mellandagsrean är väldigt kul måste jag säga. Idag for jag in till stan bara för att lämna igen ett plagg, hade inga planer på att köpa något nytt men det var som om det stod skrivet Emelie på en av klänningarna.. kunde inte motstå den. 

Min nya klänning: 

 
 Love it! 150kr, från BikBok. En av mina nya favoriter i garderoben
FlizanLizan:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Hej, tack för tipset. Får tänka på det.
Jag skulle dock vilja ha hjälp med en sak, om du råkar veta hur man gör.. ända sedan jag flyttade hit till blogg.se har jag velat hitta något ställe där man kan sätta in widgets. Vet du hur man gör? Skulle verkligen uppskatta all hjälp jag kan få (:
Emelie Hedqvist

Amanda Persson:

fin :D

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

❤ w i l m a ❤:

Åh vad snygg! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Sv: Tack så jättemycket! :)

Hanna:

snygg blogg! :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Sv: tack :) allt bra med dej? :) kram!

Svar: Allt är bara bra med mig. Hur är det med dig? Kram! :)
Emelie Hedqvist

Emma Berglund:

Svar; Taack så mycket :)

Alisha A ♥:

Sv: Åh tack så mkt! :)
Gillar din design :D

Svar: Tack själv :)
Emelie Hedqvist

Do you wanna know who it is??? :

snygg klänning!
sv:Tack så mkt!:D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Anna T - Nörd och Filmskapare:

Skitfin ju!! Den blir du säkert jättefin i :D!

sv: Haahha älskar den :D

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Ella - Hobbyfotograf ♥:

Sv, tack :)Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

Svar: Tack. :) Allt är bara bra men mig, hur är det med dig? :)
Emelie Hedqvist

klarajt.blogg.se:

Sv: Hihi, tack så mycket! :D

J o j z y ♛:

SV: Hahaha ofc! Tack :D

Sarah:

Svar: tack så mycket, detsamma :)

Jättefin klänning!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Mel Moonchild:

Åh vilken otroligt snygg klänning! <3

Sv. Tack det samma! :) Du är också nagelintresserad, va? Den heter "I'm not allowed to bet, but if I could, my money would be on you" - Cinna" men jag är tyvärr inte admin där längre. Det är tillräckligt med att vara admin på HP-sidan, och HG sidan har för många dåliga minnen anknutna till sig.
Ravenclaws rule the world! <3

Svar: Tackar. :) Jo, jag är verkligen nagelintresserad. Aha, okej.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: