Movies and tea

Idag känner jag mig inte på topp. Har en film-dag planerad. Hela dagen i sängen med filmer, en bok och te. Mys♥

Funderar på att titta igenom några Harry Potter filmer, var allt för länge sedan sist.

 407412_478836652151446_425313771_n_large

Bildkälla. Tyckte att bilden var mysig, ville dela med mig av den..haha. 

gonzalezolivia.blogg.se:

Svar: haha tack ;)
❥ Olivia

I D A ♥☺:

Sv: Tack så mycket! din blogg är också fin (: tack snälla!

Svar: Tack själv :)
Emelie Hedqvist

Sanna & Josefine:

Jätte fin blogg! Lust med bloglovin-byte? :)

Kraam Sanna & Josefine

Svar: Tack! Skulle gärna göra det, men tyvärr använder jag mig inte så mycket av bloglovin.. så nej tack. (:
Emelie Hedqvist

Anonym:

Okej :)

Kraam Sanna & Josse

Svar: Kram! (:
Emelie Hedqvist

emma:

Tack så jätte mycket!:)

Caroline Nilsson:

Sv: Vi hade en jättefin nyår. :) tack detsamma :)

Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★:

Kul med Harry Potter :) . Längesen jag såg dem med nu :)

Svar: Alltid lika kul att titta på Potter. :)
Emelie Hedqvist

Ebba Molin:

SV: Verkligen!
Åh så mysigt det där ser ut...

Svar: Ja, eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Klara:

Åh va mysigt! :D

Svar: Ja, eller hur :)
Emelie Hedqvist

Katarina:

Det där ser väldigt trevligt ut just nu ;)
Tack för rara ord hos mig!

Svar: Ja eller hur. :)
Emelie Hedqvist

Angelica:

Tack :) ibland behöver man köpa lite nytt!

Svar: Ja, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

ebba:

hej sötis! fin blogg du har, kollar gärna in min lilla loppis jag har på min blogg just nu! kram

http://highersounds.blogg.se/2013/january/loppis-del-1-2.html

Svar: Tack! :) Jag ska kika in.
Emelie Hedqvist

Emilia:

Låter mysigt med en filmdag :)

Svar: Det var väldigt mysigt :)
Emelie Hedqvist

Liborius:

mysigt:) jag har tittat på filmer två dagar i rad nu^^

Svar: Väldigt mysigt med filmer :D
Emelie Hedqvist

alexandra - stylealex:

hela bloggen fixad, ny header & design! kommentera gärna vad nu tycker :)
www.stylealex.blogg.se

Svar: Ska kika in, spännande :)
Emelie Hedqvist

Klara:

Urs då, hoppas det är bättre idag!

Sv: Tack så hemskt mycket!!
Några planer för kvällen?
Kramm

Svar: Tack, mår mycket bättre idag. Inga planer för kvällen, en bok i ena handen och te-koppen i andra och jag är nöjd..haha. Har du nå planer?
Emelie Hedqvist

klarajt.blogg.se:

Sv: Vad bra då!
Hahah, låter mysigt! Mina planer är väl en tekopp o sen sova ;)
Hihi, kram på dig :)

Sandra:

SV: tack :D

Camilla ♥ BF13:

Så mysigt det ser ut!

Svar: Ja, eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

Det skulle inte vara helt fel att ligga och titta på film där en kväll! :)

Svar: Nä, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: