♡ Inspiration ♡

Veckans inspiration: Nitar 

Bildkälla: We♥It

Rebecka :

Bra inspo där ;-)

Svar: Det måste jag hålla med om, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Natalie:

Jamen verkligen visst är han?! :)
Snyggt collage!

Elin Eriksson Pauna:

sv; tack du!

Julia & Sofies:

sv; tack så mycket! :) Jättefin blogg du har! Allt bra med dig? :)

Svar: Tack själv :) Allt är bara bra med mig. Du då, allt bra? :)
Emelie Hedqvist

Kajza ❤:

Sv; tack så mycket!

Allt är kanon med mig, själv? Kram

Svar: Allt är bara bra med mig med. :)
Emelie Hedqvist

ebba:

sv : tack så mycket :)

hanna:

Sv: Tack! dsm:) bara bra, sj?

Svar: Bara bra med mig med (:
Emelie Hedqvist

ROXANA - BASKET/MODE:

sv; tack så mycket, allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra. Själv då? ^^
Emelie Hedqvist

DIANA ÖSTERBERG:

sv; tack!

H A N N A ❤:

Sv: tack, och detsamma! ❤
Allt är bara bra, hur är det sj? ;)

Svar: Det är bara bra med mig med ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

nice!

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Alice - bilderbyalice:

sv: tack sötis!
allt bra med dig idag?

Svar: Allt är bara bra. Själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

Lisa:

sv; Tack så mycket! Allt bra?:)

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra? (:
Emelie Hedqvist

Elin:

SV; Tack så mycket, allt bra med dig? ♥

Svar: Allt är bara bra med mig :) Själv då, allt bra med dig?
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

snyggt!

sv; hihi ja jag med :D haft en bra onsdag?
kram

Svar: Eller hur! ^^
Jag har haft en ganska bra onsdag. Har du haft en bra dag?
Emelie Hedqvist

Florina ♡:

Heeej, jag ville bara tipsa dig om nylanserade blogfame där du kan tjäna pengar på dina outfits, inspirations-inlägg eller kanske bara dina inlägg om vad du önskar dig. Dessutom får du 50kr i välkomst bonus! Busenkelt! Kika in på bloggen för mer information! :)

Snabblänkar:
http://florinas.blogg.se/2013/january/tjana-pengar-pa-din-blogg-med-blogfame.html#comment

http://blogfame.se/12/697/blogfame

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in. (:
Emelie Hedqvist

Lisa:

sv; okej:) Med mig är det sådär^^

Mathilda Carlström:

Sv: Åå tack så mycket! Har du haft en bra dag? x

Svar: Jodå, jag har haft en bra dag. Har du? ^^
Emelie Hedqvist

matilda:

sv: Tack! Gullig due! :)

Florina ♡:

sV: awsome det tycker jag du ska göra verkligen! :)

▲ J0Z:

sv: Tack, kul att du gillar den :D

Sara:

Jag har nu dragit dem som blev dagens blogg. Gå gärna in och kolla om det blev du :)

Svar: Jag ska kika in ^^
Emelie Hedqvist

Vanessa:

Sv: Tack snälla du! Allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Hanna:

Snyggt! :)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

Erika:

Älskar naglarna!!

Svar: Jag med! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: