♥Inspiration♥

Veckans inspiration: Ombre/Dip dye hår

 Bildkälla: We♥It

Julia:

så fint!:)


Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Nelly Stigh:

Visst är dom!
kraam:)

Rhoda Alemayehu W Michael:

sv; tack din med! allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Josefin:

sv. eller hur!

♫♪ sandra T:

nice!

Svar: Ja, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Vad snyggt kollage

Svar: Ja, eller hur (:
Emelie Hedqvist

sofie :

sv: tack :)

allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? (:
Emelie Hedqvist

angelica:

sv: taack vad glad jag blir! :D

Liborius:

det är så fint med ombre:)

Svar: Ja, eller hur! (:
Emelie Hedqvist

Sara Persson:

Hej!
Har startat upp "lördagens blogg"
Jag väljer ut 3 bloggar på lördag som får synas inför mer än 300 läsare, det kan vara du!
gå in och anmäl dig nu!
Kram

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in (:
Emelie Hedqvist

Madeleine - I always do it my way!♥:

Hejsan! Var gärna med i Veckans blogg! :D
http://madelajnee.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-2.html#comment

Kram!

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in (:
Emelie Hedqvist

Julia:

Haha tack din blogg är också fin:) allt är bra sj??

Svar: Tack (: Jodå, allt är bara bra med mig.
Emelie Hedqvist

viki:

Oh vad nice hår! :D

Hoppas du får en bra dag ^^
KRAM!

Svar: Eller hur! :)
Desamma, kram.
Emelie Hedqvist

viki:

Oh vad nice hår! :D

Hoppas du får en bra dag ^^
KRAM!

Svar: Eller hur! :)
Desamma, kram.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: