Hunger games problems

Jag skulle göra allt för att få vara "Finnick's object of affection". Dessutom så gillar jag Annie - Win win situation.  

Självfallet.  

Haha, idneed. Har speciellt en inre Cinna.. jag och mina mode-talanger.

Sen den 12:e september i alla fall, hehe. 

Mamma, eftersom att jag vet att du läser detta - vad säger du om att föra ett sådant här vackert samtal? :')

Haha, lol.. såklart. 

Jag hade troligen röstat nej.. Men om jag hade varit i Katniss sits hade det nog varit svårare att fatta beslutet. 

 

Alla bilder är hittade här

MIA:

Fin blogg! :)

Svar: Tackar! (:
Emelie Hedqvist

FlizanLizan:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Hej. Tack för tipset, får tänka på det :)
Emelie Hedqvist

Sandra Saandriiie Åhfelt:

Hejsan! Nu är en lycklig vinnare lottad och kan få hem sin härliga Spot Stick produkt! Kika in och se om det blev du som vann den, om inte så har jag massa andra tävlingar du kan anmäla dig till :)! Kul att du var med! Hoppas vi hörs snart igen, Kram Saandriiiee
http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/spot-stick-avslutad.html#comment

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Frida & Tess ♡:

Fin blogg du har! Bloglovin byte? :)

Svar: Tackar. :) Jag brukar inte använda bloglovin och därför brukar jag inte göra bloglovin byten..tyvärr. :l
Emelie Hedqvist

Linaღ:

sv; ja jag älskar den ^^

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- eller hur!! :)
vad gör du? :D

Svar: Just nu håller jag på att fixa de sista i min senaste nageldesign.
Vad gör du själv? Kram!
Emelie Hedqvist

J o j z y ♛:

SV: Jaa! visst blev det :D

Michelle Osein:

tack finis och klockrena bilder :D

Svar: Haha, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Älskar Hunger Games :D

Svar: Åh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

sv: Är så sjukt att nästan alla går efter utseendet...

Svar: Håller verkligen med..
Emelie Hedqvist

HappyPandan:

Jajamensan , åh tack desamma!
Kramisar

Kommentera inlägget här: