Hello january

1/1 2013. Allt ser så fel ut, haha. 

Januari är månaden då de flesta av alla serier som jag följer kommer tillbaka. Vissa kommer redan tillbaka den här veckan! Längtar. 

Om en vecka är skolan tillbaka. Känner mig inte så taggad inför det, skulle vilja ha ett mycket längre lov. 

 

Jag hoppas att alla mina söta läsare får en bra start på månaden och året. ♥

324 dagar kvar till catching fire. 

Btw, är det nån som vet hur man lägger in widgets här på blogg.se? Skulle uppskatta alla hjälp jag kan få. 

yasmine modell mamma och fru:

ha en fin kväll
kram

Svar: Desamma! Kram
Emelie Hedqvist

Anneli:

Jorå, fick en bra start på nya året.
Betalar du något när du bloggar här?

Svar: Kul att höra :) Nej, det göra jag inte.
Emelie Hedqvist

Viktoria:

Längtar till catching fire! :D

Svar: Åh, jag med :D
Emelie Hedqvist

Jouline♡:

Åh tack snälla du :)

elin stridh:

ja i love it måste ha den :D

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Skulle gärna göra det, men jag använder mig inte så mycket av bloglovin.. så nej tack. (:
Emelie Hedqvist

Peppbloggen:

Sv: Ledsen för sent svar!

ja, visst är de! :D

Hoppas allt är bra med dig! Hade du en bra nyårsafton? :D

Svar: Jag hade en väldigt bra nyårsafton. :) Hade du det bra?
Emelie Hedqvist

Ebba Molin:

SV: Åh tack! :-)

Emilia:

Snygg header! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

LINNEA:

allt bra med dig ? :)

Svar: Jodå, allt är bara bra. Själv då? (:
Emelie Hedqvist

sofie:

är det bra med dig? :)

Svar: Jodå, allt är bra. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

elin stridh:

okej i get it :D

Svar: :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: