Criminal minds is finally back

Who is Thomas Merton? Who is he?!?” - Diane Turner

He is the one thing that you can never take from us.” - Maeve Donovan

 

Criminal minds är tillbaka efter sitt säsongsuppehåll, glad att få se söta Spencer igen.. men jag tror aldrig att jag gråtit så här mycket till ett criminal minds avsnitt som idag. 

Till er som sett avsnittet - det var självfallet slutet som fick mig att bli väldigt bölig.. mitt hjärta brast då man såg Reid's reaktion. Grät mig igenom eftertexterna och känner mig fortfarande allt för ledsen. 

Är det så här man vet att en man har blivit för insatt i en serie? 

 

Jag hoppas på en awesome fortsättning på säsongen, vad annars liksom? (: 

Alla bilder i inlägget är länkade. 

RockBarbie:

haha tyckte den va skitrolig inatt när jag satt i min ensamhet och var övertrött typ:P

Svar: Haha, agreed. ^^
Emelie Hedqvist

Kajsalisa Pohl:

sv: Ja, tycker om de jättemycket :) Allt bra?

Svar: Allt är bra med mig. Själv?
Kram! :)
Emelie Hedqvist

FlizanLizan:

sv: okej vad skoj :D

FANTASTISKA:

- Tack desamma! :D

Cajsa:

nja det är sådär med mig. själv?

Svar: Helt okej med mig, väldigt trött bara..
Emelie Hedqvist

Anneli:

Brukade gråta när jag såg McLeods Döttrar (i vissa avsnitt var det väldigt känslosamt)
Så det är inget fel med det :D

Svar: Tur att veta att man inte är ensam (:
Emelie Hedqvist

Cajsa Fotograferar:

De var gott :D

Jessica:

Fin blogg!

sv, jaa kinamat är goott:D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

ella&malin - foto och vardag:

sv; tack så mycket! hoppas din dag varit bra :)

Ida:

Sv: Visst har han?:)

Kul att det är tillbaks!

Svar: Väldigt glad att det är tillbaka (:
Emelie Hedqvist

Johanna [foto]:

svar: Tack så mycket! :D

Darksess:

Tack för tipset ^^ Det hade jag råkat missa.

Svar: :D :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: