Beautiful creatures

Väl medveten om att bloggen kanske inte varit på topp de senaste dagarna.. tappade blogglusten lite

Men nu har jag återhämtat inspirationen, kanske. 

 

Efter skolan idag gick jag och köpte en efterlängtat bok. Beautiful creatures. Jag kände mig taggad inför filmen som kommer ut den 13/2 - 20 dagar kvar - så jag ville läsa boken innan. 

Väl hemma finner jag en ny tekopp och mitt nya favorit-te. Underbar dag alltså. :) 

Boken är från akademibokhandeln, kostade 169:-      Den söta te-koppen är från Indiska. 

bambi:

Hej fina du! Kika in och var med i VECKANS VACKRA! :D
Drar 3-4 vinnare som presenteras med bild nu i helgen!
Puss o kram!

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!:

Tack så mycket :)

Det är faktiskt inte så himla svårt, när du ska lägga in något ska du gå in i kodmallarna och lägga in dem under side typ :)

Svar: Ah, okej. Tack ^^
Emelie Hedqvist

Fotograf Malin Sundin:

oh mums det där såg ut!

Svar: Det är supergott ^^
Emelie Hedqvist

Martina:

Hmm men hur galet då. Btw kan ju kolla med dig när du ändå e lite smått besatt :P, behöver fler serier i typ med PLL, TVD, tonårsproblem , intriger å annat mys med onaturlig twist :) avsnitten räcker inte till helt enkelt. Började kolla TheSecretCircle (som las ner) och det är ju sketans svårt. Tack på förhand :D

Svar: Förutom de serier som står i prestationen min, så följer jag inte många mer serier. Happy endings, the lying game(nyligen börjat titta), secret circle, lie to me(nyligen börjat titta). Och jag gillar typ alla lika mycket. ^^
Men när det gäller tonårs-problem/övernaturliga varelser kan jag rekommendera teen wolf, jag föll för serien direkt. Awkward är också väldigt bra när det gäller så kallade tonårs-problem. Once upon a time har en väldigt charmig twist på det övernaturliga. The walking dead är så bra gjort och storyn är väldigt bra, rekommenderar den serien, om du inte har något emot lite Zombies.
Revenge är enligt mig väldigt awesome, en klar favorit för mig.
Vilka serier följer du?
Emelie Hedqvist

julia:

allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Fotograf Malin Sundin:

RE: får nog allt köpa det nästa gång :D

Kommentera inlägget här: