30.01.13

Först och främst - nu är det officiellt.. HIMYM får en säsong 9 och det blir den sista.      

 

Annars då? Livet rullar på. Proven närmar sig. Tvungen att missa vad som skulle ha varit en ganska rolig uppvisning med dansen på grund av skolan - buhu. Bio imorgon, pitch perfect, har jag nämnt hur mycket jag älskar bio? (:         

 

Nåväl, det var allt för mig den här gången. Hoppas att mina söta läsare har det bra

Linii:

SV: Jaa jag med! Dom doftar så himla gott allihopa, och dessutom SJUKT billiga för en såå stor flaska (250ml) :D Verkligen värt det låga priset :))

Livet som superwoman, Rodis!:

fin blogg du har! bloglovinbyte?

Svar: Tack. Jag använder knappt bloglovin, så jag brukar inte göra byten..tyvärr :l
Emelie Hedqvist

Hanna:

Sv. Tack så jätte mycket!
Nej det kan inte vara den sista säsongen!
Den serien är ju bäst

Svar: Jag håller med, serien är väldigt bra! Men samtidigt så måste allt få sitt slut antar jag..
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: