02.01.13

Andra dagen på året har jag spenderat med Nora. 

En snabbis på stan, dagobert mackor, såg filmen Bait och jag märkte att jag känner till relativt många Australiska skådespelare medan Nora tog en tupplur, hemma har jag läst, pluggat liiiite spanska och tittat på PLL. 

Jag ger dag nummer 2 ett bra betyg. :) 

 

Nu ska jag gå och slå på en film. Funderar på att se den första Journey filmen, journey to the center of the earth. 

Jag hoppas att mina läsare har haft en bra dag. 

Malin Wederberg:

PLL? Gamla avsnitt va?

Svar: Jo, gamla avsnitt. Jag kollar igenom de äldre säsongerna för att se om det skulle finnas några ledtrådar som man inte märkt första gången det sändes. Nya avsnitt om 5 dagar :D
Emelie Hedqvist

Viktoria:

Hej! har en frågestund på bloggen, fråga på bara! :D
DEn filmen är bra btw ;)

Svar: Jag ska kika in, tack för tipset. Åh, jag älskar den filmen. Längtar efter den tredje. :)
Emelie Hedqvist

Caroline Nilsson:

Sv: Vi hade en jättefin nyår :)
Detsamma!

Bloglovinbyte? :)

Svar: Skulle gärna göra det, men jag använder mig inte så mycket av bloglovin.. så nej tack. (:
Emelie Hedqvist

Caroline Nilsson:

Sv: Okej :)

Kommentera inlägget här: