Valentine nails

Så, årets alla hjärtans dag naglar. Finns egentligen inte mycket att säga om dom. 

Lila, hjärtan och xoxo - perfekt kombination. (;

Resultatet: 

emelie:

sv; detsamma :)

Kaffehörnan:

Dom var supersnygga

Svar: Tack du! (:
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

fint!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Denise:

Detsamma! :D
Sjukt snygga naglar! :)

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

Sara & Cornelia:

Sv; Tack detsamma! Hoppas kvällen blir super! ❤

Inga-Linn:

Sv: Detsamma till dig!:)

M A T I L D A ♥:

sv. taack, detsamma ! :D

allt är super bra med mig idag, hur är det själv? :)
KRAM

Svar: Det är bara bra med mig idag :) Kram!
Emelie Hedqvist

sara:

snygga naglar! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

emilia:

Sjukt duktig du är!! Jag kan ju knappt måla mina naglar enfärgade..... :P
Sv: Tack dsm! ;)

Svar: Aw, taaack! :) Bara att fortsätta öva.
Emelie Hedqvist

idA:

var gärna med i min dagens blogg, den avslutas imorgon. Du kan vinna en länk :)

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Hannah Danielsson:

svar: tack så mycket! har din dag varit bra? xx

Svar: Min dag har varit väldigt bra :) Har din dag dag varit bra?
xo
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Jättefina! :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Sofie:

Men vad fina :D

Svar: Taaack :)
Emelie Hedqvist

Isola:

Super snygga!:)))

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Anneli!:

Snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

ida:

Nu är vinnaren utsedd, kolla om det blev du! :D

Kommentera inlägget här: