The Perks of Being a Wallflower

Åh, så underbar dag jag har haft. 

Ledig. Eller ja, rent tekniskt har vi haft hemma-studier..

Så som ni kan lista ut har jag inte gjort mycket, lol. Pluggat historia och NK. Tittat på Glee och TVD, gillade TVD avsnittet mer än vanligt. Jag avslutar denna ack så jobbiga dag med en film. 

The perks of being a wallflower. Jag ska köpa boken då jag får lite bättre ekonomi, hehe. 

Filmen måste ju vara underbar - Emma Watson och Logan Lerman.. Awesome människor. 

 
 
Bildkälla
† iris:

sv: jaa, pretty little liars är nog oxå jätte bra! <3

Sara:

Sv: Haha aa erkänn dem är! vad händer ikväll då?

Svar: Ikväll blir det melodifestivalen såklart ;)
Själv då, vad händer ikväll?
Emelie Hedqvist

sandra:

sv: ja det behövs verkligen. Känner att jag behöver komma bort ett tag och bara tänka på annat :)

J O Y ▲:

sv: Åh visst är dom!

louisebiszczak♦:

sv - Ja hon är min lilla söta prinsessa! :D

SofieE:

sv. Åh tack vad glad jag blir!
Allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

danten89:

Blir bara så trött på att han INTE sjunger typ :(

amanda:

sv: lycka till :D

♫♪ sandra T:

åhh den är så bra!

Svar: Det håller jag med om! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: