Pitch Perfect

Tumblr_mgpuu8njh11qjaznxo1_r1_500_large

Freddie är ju bara för fin ;) Tänker dock alltid bara Cormac McLaggen när jag ser honom. 

 

Denna kväll har jag alltså spenderat i en biosalong med Jenny och Hanna, vi såg Pitch Perfect och jag gillart! Kul film med bra cast. En blanding av hunger games, twilight, Harry Potter och true blood - perfekt!

Vi fick oss några härliga skratt och musiken var bra, tycker att ni ska ta och titta på den här filmen. Kommer till biograferna den 8/2.  

Tumblr_mfge32kopn1r8voito1_500_large

 

Trailer till filmen: 

 

Alla bilder i inlägget är länkade. 

malin&ella [photo]:

Sv: åh tack vi blir jätteglad! :D ja allt är bra tack :) kram

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI:

- jaa, finaste Harry :) <3

OLIVIA GONZALEZ:

- ohja! :D

Moa!:)<3:

- det var det också!

Mitt fina namn är "You know me sweetheart" ;):

Emelie :D Du bist so wunderbar! Deine augen ist sehr schön und grün! Danke für alles meine freundin! Ich weiss du must liebe dieser filme. Was es perfekt? ;) Aufwiedersehen!

Svar: "Du är så underbar! Ögat är mycket vacker och grön! Tack för allt, min flickvän! Jag vet att du måste älska dessa filmer. Vad är perfekt? ;) Hej!" - Google translate :)
Emelie Hedqvist

Nora:

Emelie :D Det verkar komisk. Krya på dig lilla vän <3 Det är helg nu-så party,party! ;)

Svar: Haha, lol, dina kommentarer blir misstänkt spam. ^^
Tack<3
Emelie Hedqvist

Warum sprechen ich deautch?:

Wihooo.

Svar: yäääy
Emelie Hedqvist

LinnJ:

- tack! :D

Nathalie Tegelstam:

Sv; Tack så mycket :)

Sanna Svedin:

Vinnaren är nu dragen!
Gå in och kolla om det blev du, annars kan du anmäla dig till den nya omgången:)

http://gottagetdown.blogg.se/2013/february/vinnaren-och-ny-omgang.html#comment

★ E D I T H ★ :

SV: Hihi ja jätte :D
Hur mår du idag då? :)
kraam!

Svar: Jag mår lite si så där idag ^^ Hur mår du?
Kram!
Emelie Hedqvist

molz:

sv: lycka till finis!

Emma :

Haha! Den måste jag se! verkar asbra! :D

Svar: Den var väldigt bra (:
Emelie Hedqvist

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

Måste se filmen, den verkar superbra :)

Svar: Det rekomnderar jag verkligen, den var riktigt bra :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: