Oscarsgalan 2013

Helgen avslutades med gym och bad med Nora, middag hos mormor och Kjell, bokläsande och nu väntar jag på att oscarsgalan ska börja. 

Iår är första året som jag kommer att se galan live. Känner mig excited över det. Trött lär jag vara imorgon men det får vara värt det. ;) 

 

Väldigt glad över att ha lov! Hoppas att mina söta läsare har det bra♥

I lördags med Nora på isen. 

♔ K A J S A:

Sv. Tusen tack!! :)

▲SandraKarlsson:

-den blev ganska god också ;P

Anonym:

Hej Emelie!! Huru vilken tid skulle vi mötas på gymmet imorgon? Jag kommer ihåg att det var relativt tidigt. Men jag lovar att inte försova mig, kan vakna extra tidigt. Ring mig? :) Känner mig så handikappad utan mobil. :'(

Noraaa:

Hej Emelie! Vilken tid skulle vi mötas på gymmet? Jag kommer ihåg att det var relativt tidigt,lovar att inte försova mig. Kan vakna extra tidigt ifall ;) Men ring mig(eller mejla). :) Sorry..ugh handikapp utan mobil. (Y)

Nora:

Hej Emelie! Huru på tal om gymmandet imorgon, exakt vilken tid ska vi mötas? :) Kan du ringa eller mejla? (sorry) Lovar att inte försova mig. Tänker vakna extra tidigt föt säkerhetens skull. ;)

Svar: Skickade ett mejl till dig (:
Emelie Hedqvist

j:

Var har du köpt legginsen? SUPER COOLA!

Svar: Visst är dom fina :) Dom är köpta i Thailand på nån marknad.
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Underbar bild och sjukt snyggt linne

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: