Onsdag 20/2

Skolan rullar på. Prov, redovisningar och läxor börjar "ta slut". Lovet närmar sig, det känns underbart. 

1 dag kvar till 'one way or another - 1D', 3 dagar kvar till melfest och tell the world I'm here - taggad. 

Nä ni, nu ska jag sluta drömma om framtiden och gå tillbaka till min spanska bok, uppsatts-skrivning väntar mig imorgon. 

 

Hoppas att mina söta bloggläsare har det bra♥

I fredags. 

 

Esmeralda <3:

sv. Tack allt bra?

Svar: Jodå, allt är bara bra. Själv då, allt bra? ^^
Emelie Hedqvist

Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†:

sv: Tack sötnos! Allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra? (:
Emelie Hedqvist

ViktoriaCaroline:

tack så mycket söta du :)
Mår du bra idag?

Svar: Jag mår bara bra idag. Själv då, allt bra idag? (:
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

fina du!

Svar: Tack! xx
Emelie Hedqvist

❤ W I L M A S A B I N A ❤:

Sv; Visst gör den? love it :)

❤ w i l m a & s a b i n a ❤:

sv: ja, helt klart en favvis! :)
ha en fin kväll❤

Svar: Tack, desamma :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

finis!

svar: tack!

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

Nelly Stigh:

tack:)
kraam!

Sara:

Vad fin du är, kram!

Svar: Tack söta du! xx
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: