♡ Inspiration ♡

Veckans inspiration: Somriga och söta kjolar

Bildkälla: We♥It 

Sarah:

De e alltid najs me inspo :)

Svar: Ja, eller hur :D
Emelie Hedqvist

captivatedminds.blogg.se:

Berätta om ditt finaste sommarminne och ha chans att vinna vårens sötaste fågelörhängen. För att delta och se bilder på priset: kika in i bloggen eller följ länken.

http://calmthefuckdown.blogg.se/2013/february/tavling.html#comment

Kram och lycka till!

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in! :)
Emelie Hedqvist

M A T I L D A ♥:

sv. åh tack, kul att du tyckte om dom! :)

sommarblom.blogg.se:

sv: Det var väldigt mumsigt också ;)

Majken Arzt:

Tack, desamma:D allt bra?

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra? :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

Tack så mycket :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf:

Tack så mycket! :)

Malin:

sv; tack:)

Martina:

Vippiga kjolar e så fint!! Å bästa är att dom är superlätta att göra :)

Svar: Ja, eller hur, superfina! :D
Emelie Hedqvist

kajza! <3:

Bloglovin byte? kram

Svar: Jag brukar tyvärr inte göra bloglovin byten, eftersom att jag inte använder det speciellt mycket.. tyvärr.
Emelie Hedqvist

Esther:

fint!:)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

mikaela:

Tack så mycket värmer!:)
fin blogg du har btw ;)!

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Emma:

Svar: Ja, verkligen! :)

Kram

Egottilia - bloggen om glädje:

Åh vilka härliga inspirations bilder ^^

kram kram

Svar: Ja, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Jonna:

Fin inspirations bilder <3 :)

Svar: Jag håller med ^^
Emelie Hedqvist

Sabina:

Jag tycker att din blogg är jättefiiiiin.
Lust att checka in min ssnygga?;)

Svar: Aw, tack :) Jag ska kika in.
Emelie Hedqvist

alice ♡:

ååh vilka fina outfits! :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: