Inköp

Eftersom att jag slutade mycket tidigare från skolan idag så passade jag på att gå på stan en snabbis. 

Det slutade med att jag blev ägaren till boken 'genom dina ögon'. Jag vill läsa den innan filmen kommer till biograferna. (: 

Idag beslutade jag även att behålla ett par solglasögon som jag köpte för några dagar sen, jag är för kär i dom för att lämna tillbaka dom. 

Boken är från akademibokhandeln, kostade 85kr. 

Solglasögonen är från ur&penn, kostade 129kr. 

jonna:

ja, snön är snart borta här :) Tack och lov! Hoppas på bättre väder nu! hehe

Malin "Pinkpiercing" Johansson:

Åh den där boken är så fucking bra!! :D

*svar:* Tack du!
Hehe okej, jag älskar alla säsongerna 1-3 :)

Svar: Va bra! Jag har ganska höga förväntningar på den.. hoppas att jag inte blir besviken ^^
Emelie Hedqvist

Emilia:

Allt bra med dig idag? :)

Svar: Allt är bara bra med mig idag. Själv då, allt bra? (:
Emelie Hedqvist

Amanda Blomkvist:

Haft en bra vecka? :D

MVH AmandaB

Svar: Min vecka har varit ganska bra ^^ Du då, har du haft en bra vecka?
Kram!
Emelie Hedqvist

m:

sv: tack finis ! :)

Isa:

Skönt och sluta tidigare:)
nice

Sv: ja super snygg:D

Svar: Alltid lika kul :) Tackar.
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

sv; jaa jag med! :D haft en bra fredag?
kram

Svar: Jag har haft en väldigt bra fredag. Själv då?
Kram!
Emelie Hedqvist

Jennifer:

hihi, vad glad jag blir :D tack!
har du haft en bra Fredag?:)

Svar: Jodå, jag har haft en bra fredag. Själv då? (:
Emelie Hedqvist

alice:

visst är den :D

alice:

samma h är! :)

Emilia:

Svar: ja, allt är bara bra med mig också :)

Malin Wederberg:

Så bra bok ^^

Svar: Jag hoppas det. Ska nog börja läsa till veckan (:
Emelie Hedqvist

Malin "Pinkpiercing" Johansson:

*svar:* Jag kan lova att du blir raka motsatsen till besviken ^^

Jennifer:

- min fredag var toppen ;)

Kommentera inlägget här: