Hello february

Känns väldigt overkligt att det redan är februari, tiden har gått väldigt fort. 

Jag inledde denna månad med en mindre bra dag i skolan  och med hemska saker som hände i TVD. I will love Kol forever♥ 

Råkade också sabba min design här.. haha, jag har ingen aning om vad jag gjorde eller hur jag får tillbaka det förra. 

- Never mind! Jag fixade det just. Yäy, heja mig!  

 

Måste ju passa på att säga grattis till Harry Styles som fyller 19 år idag och grattis till Heather Morris som fyller 26 år! 

 

Februari är den första månaden i min kalender som inte har en bild på Peeta eller Katniss, nu är det.. 

Thresh! :) 

 

292 dagar kvar till catching fire! (äntligen har jag lyckats få in mina widgets, btw) 

marina:

sv. tack så mycket. :)

dahlgrenalicia.blogg.se:

Sv: Hihi, ja verkligen! :'D jag är överlycklig! <3

Kajsa:

SV: dem serierna är bra fast min absoluta favorit är "Hart of Dixie".

CECILIA:

sv: tack!
jo, det är bra, hur är det själv? :)

Svar: Det är ganska bra med mig ^^
Emelie Hedqvist

Sofia:

ser verkligen fram emot den filmen!
sv; ja absolut!

Svar: Åh, jag med! (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: