Hearbeat nails

Valentine's day är bara runt hörnet nu. Även om jag är forever alone så betyder inte det att jag kan få dekorera mina naglar lite extra charmigt. :)

Så här har ni resultatet av en alla hjärtans dag inspirerad nageldesign:  

"My heart skips, skips a beat"

Mercedes:

Jisses vilken snygg ide och vad fint det blev! :)
gör du bloglovinbyten?
kram

Svar: Tack så mycket :)
Jag brukar inte göra det eftersom att jag inte använder mig av bloglovin så mycket.. tyvärr.

Kram!
Emelie Hedqvist

Sanna Svedin:

Vinnaren är nu dragen!
Gå in och kolla om det blev du och anmäl dig till den nya omgången!

http://gottagetdown.blogg.se/2013/february/vinnaren-och-ny-omgang-2.html#comment

Mandosa - Mode Skönhet Träning:

Snygga naglar där, sånna skulle man allt vilja ha :)

Svar: Tackar, tackar :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Snygga!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

| josefine arvehall ~ foto |:

Sv: Ja verkligen!
Allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Sophie:

Åh jättecoola!
sv: visst är han :') <3

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

fint!

Svar: Tack! (:
Emelie Hedqvist

Dejana:

Men gud så fina! Länk byte? Maila mig isf eller kommentera tillbaks på min blogg :)

Svar: Tack! :) Jag brukar tyvärr inte göra länkbyten.. Sorry.
Emelie Hedqvist

my:

Vad fint :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

molly - jmphoto ♛:

jättefint!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

FELICIA:

sv: tack :)

vilken härlig blogg och sjuuukt fina naglar!! :D

ha en bra dag

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: