Hansel and Gretel: Witch Hunters

Ikväll blir det bio igen. Hans och Greta, den klassiska historien men med en ny twist. 

Eftersom att det här inlägget är tidsinställt så sitter jag, Hanna och Jenny redan och väntar på att filmen ska börja. 

Känner mig taggad över att det är en 3D film, har inte sett 3D sedan jag såg 'Journey to the mysterious island'. 

 

Bildkälla

Julia:

sv: Ja eller hur! Allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då?
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

den ska jag se på lördag :)

Svar: Va kul! Jag gillade den verkligen :)
Emelie Hedqvist

jossan:

Åh va mysigt & roligt med bio! Den är säkert jättebra! :D

sv: Nemen tack, ja jag älskar döskallar! :D

Svar: Ja, bio är alltid lika kul! Filmen var riktigt bra :)
Emelie Hedqvist

★ E D I T H ★ :

spännande! Hoppas den e braaa! :D
SV: taackar! Allt bra? :)
Kraaam!

Svar: Filmen var riktigt bra :)
Allt är bara bra med mig, själv då?

Kram!
Emelie Hedqvist

J O Y ▲:

sv: Visst är det! :D

BelleBoo:

Sv; Jag är inte särskilt bortskämd med deras produkter, är första gången jag får något därifrån men ja, I LOVE IT! =D.

Åh, var filmen bra?? Vill också se den, men den går ju fasiken inte på bio här vad jag såg. ..

Svar: Filmen var riktigt bra! Åh, va synd! Man kan u alltid titta på Internet eller ladda ned ^^
Emelie Hedqvist

Louise:

SV: Tack så mycket! :D
Är allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra?
Emelie Hedqvist

Rhoda Alemayehu W Michael:

söt blogg! Allt bra med dig?

Svar: Tack! Jodå, allt är bara bra, själv då?
Emelie Hedqvist

Enya♥:

Sv; åh tack va snällt! :) den filmen verkar ju bra!

Svar: Filmen var riktigt bra :)
Emelie Hedqvist

Liinn ♥:

Åh den där filmen vill jag också se! Den verkar grymt cool :D

Svar: Den var riktigt bra! Rekommenderar att se den :)
Emelie Hedqvist

liborius:

kul med bio:D

Svar: Alltid lika mysigt med bio :)
Emelie Hedqvist

anna:

åh tackar :)!

Kommentera inlägget här: