Gangnam style nails

Till min senaste nageldesign tog jag inspiration från en av mina favoritlåtar som jag aldrig kommer bli less på och min favorit nagel-guru på youtube cutepolish. 

Min senaste nageldesign: Gangnam style nails!

Resultatet: 

"Eh, Sexy lady! Op op op op oppan Gangnam Style" 

 

Det är ju inte vilken dag som helst idag! Idag fyller min kära vän Vendela 17 år, kan väl inte göra ett inlägg utan att säga grattis?

Grattis Vendela! :D ♥

Carro - http://four.blogg.se/:

vad duktig du är!

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Sjukt snygga. Kreativ du är

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

M A T I L D A ♥:

sv. åh tack! :)

snygga naglar ! :D

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Victoria:

Vad fint!! Allt bra? :D

Svar: Tack! Jodå, allt är bara bra. Själv då, allt bra? (:
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

nice!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Agnes Eriksson:

tack fina du. kram

ebba:

har just nu ett tips/erbjudande uppe på bloggen , kika gärna in och kolla vad det är :)

Svar: Tack för tipset, ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Anonym:

Snyggt!

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Mikaela -MODE-☆:

Tack och vilka läckra naglar ;-D!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Fanny ✞:

Häftiga naglar :)
SV: Ja, visst är han! Håller med ♥

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Awesome!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: