Silver Linings Playbook

Bio-tajm! 
 
Jag och Nora sitter just nu i bio-salongen och väntar på att premiären av du gör mig galen, även känd som silver linings playbook, ska börja. :D
Jag känner mig väldigt taggad! Verkar vara en riktigt bra film. 
 
 
 
Jen är ju bara underbar. Tycker att hon är väl värd sin oscar för denna roll innan jag ens sett filmen. 
 

Lotta:

Sv. Tack så mycket, va gullig du är :) & hoppas filmen är bra, jag vill verkligen se den!! =)

Svar: Filmen var riktigt bra, rekommenderar den :)
Emelie Hedqvist

Felicia [14år och rullstolsbunden]:

Sv; Tack :D

Enya♥:

Sv; hihi tack så mke sötis! :)

sara:

Allt bra med dig idag? :)

Svar: Allt är bara bra med mig idag. Själv då, allt bra? ^^
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Den verkar bra!

Svar: Den var riktigt bra :)
Emelie Hedqvist

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI:

- Ja men visst är dom det! :D

Tilda:

Sv: Ja visst är han! :)

Victoria:

Allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra med mig. :) Själv då, allt bra?
Emelie Hedqvist

Johanna - ponnymupps:

Hej! Just nu har vi frågestund så det skulle vara superkul om du tittade in och ställde lite frågor, då skulle vi bli superglada! LÄNK: http://ponnymupps.blogg.se/2013/february/fragestund.html#comments

Kram

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

vill se den! sen tycker jag att den som översatt den svenska titeln borde skämmas haha

Svar: Den var riktigt bra! Hahha, jag håller helt med! Hur får man silver linings playbook att bli du gör mig galen? Lol
Emelie Hedqvist

S I L V E R S T J E R N A:

åh, den skulle jag vilja se!

Svar: Den var riktigt bra! Rekommenderar verkligen den :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: