Beautiful creatures

Äntligen! 

När ni läser det här inlägget sitter jag i biografen och tittar på filmen beautiful creatures. 

Jag är förmodligen väldigt spänd just nu. Folk har pratat om att detta blir nya twilight.. om det räknas som bra eller dåligt vet jag inte än. 

 

Ska nån av mina läsare gå och se filmen? 

 

 

 

 
Jessica:

Sv: Tack, detsamma! Ja allt är bara bra med mig, har lov nu så det är bra! Hur är det med dig? :D

Svar: Låter bra ^^ Jodå, allt är bra med mig, inget lov dock.
Emelie Hedqvist

Emma :

Sv; Tack så jättemycket! :D

Agnes Eriksson:

åh tack fina du! kram

anna:

åh tackar :)

Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring:

Roligt att du är med , och lycka till ! :)

Allt bra? Kram

Svar: Allt är bara bra med mig. :) Själv då, allt bra?
Emelie Hedqvist

Melinda Johansson:

sv: tack:)

Rebecca:

Skulle vilja se den, tror jag.. haha :P
dock tror jag inte att det kan bli nån "ny twilight"

Svar: Den var bra. Rekommenderar den. Rekommenderar även att läsa boken.
Emelie Hedqvist

Hamiiza:

sv: aa eller hur :)

Natalie Salazar:

du får berätta vad du tyckte sen :)

Svar: Väldigt fin film, jag gillade den. :) Tyckte att den levde upp till bokens standarder. Men inget kan ju slå en bok.
Emelie Hedqvist

Anonym:

fin blogg :)
kolla in min blogg och tävla om att bli veckans blogg.
Intresserad utav blogglovin byte?

Svar: Tack.
Jag ska kika in på din blogg. :)

Tyvärr brukar jag inte göra bloglovin byten eftersom att jag inte använder det speciellt mycket..
Emelie Hedqvist

Ronia:

sv: Ellerhur! Tack å detsamma! :)
Jo, det är bara bra, själv då?

Svar: Bara bra med mig med :)
Emelie Hedqvist

J O Y ▲:

sv: Eller hur!
Så himla snyggt :D

Elaine Löfdahl:

åh jag kom nyss hem efter att ha sett den! :D visst var den bra?
sv- tack! :D fin blogg!

Svar: Väldigt bra film! Levde ändå upp till bokens standard tyckte jag :)
Tack!
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Den vill jag se :D Men det blir nog svårt att få med Michael.

Svar: Väldigt bra film, du får se till att släpa med honom :)
Emelie Hedqvist

Linn Bank:

Funderar också på att gå och se den filmen! Den verkar riktigt bra! Vad tyckte du om den? :D

Svar: Du borde se den. Bra film! Levde upp till boken :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: