Aztec nails #5

Hittills har jag gjort 4 aztec/tribal nageldesigns, det här är alltså den 5:e. Jag blir aldrig less på dessa mönster! Man kan ju kombinera alla möjliga färger och mönster. 

Det här är troligen den mest detaljerade aztec designen jag gjort, tog lite längre tid - men det gör det bara roligare att måla. ^^ 

Resultatet: 

 

Ta er en titt på mina andra aztec/tribal deisgns om ni vill det:

Min första aztec/tribal design 

Min andra aztec/tribal design

Min tredje aztec/tribal design

Min fjärde aztec/tribal design

elleens.blogg.se:

Omg, så fint

Svar: Tack Ellen :)
Emelie Hedqvist

Johanna:

Åh vad snyggt! Har du gjort det på dina egna naglar eller har du lösnaglar?

Svar: Tack så mycket! Nä, det är mina egna naglar :)
Emelie Hedqvist

Johannaj:

Oj vad långa det är! Hur håller du de så långa utran att de bryts?

Svar: Egentligen gör jag inget speciellt. Jag tar väl hand om mina naglar, med stärkande lack, underlack, nagelkräm och sådant. Men jag ska inte ljuga, jag har nog fått goda gener - mina naglar är naturligt "starka", jag hade turen på min sida. ^^
Emelie Hedqvist

ericaandersson:

riktigt fin nageldesign! älskar verkligen sånt mönster

Svar: Tackar, tackar! Jag med, tycker att det är superfint :)
Emelie Hedqvist

frida :

sv; tack så mycket! :D
vilka fina naglar!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Bea:

Jätte fin blogg
Jag har inte så många läsare så jag skulle bli jätte glad om du kunde kolla in den❤
Tack

Svar: Tack du :)
Jag ska kika in på din blogg.
Emelie Hedqvist

Vanessa:

Tack så mycket! :)

Vilka fantastiskt fina naglar!!!

Svar: Tackar, tackar! :D
Emelie Hedqvist

Maddää:

Dom var riktigt coola! :D

bloglovinbyte?

Svar: Tack du!
Jag brukar tyvärr inte göra bloglovinbyten eftersom att jag knappt använder det..sorry.
Emelie Hedqvist

Maja (fotoblogg):

Svar: Ja, ellerhur? ;)

Johannaj:

Sv; Aha okej, jag har också ganska starka naglar, men de bryts verkligen hela tiden! Särskilt nu på vintern!

Svar: Ah, har du provat några stärkande lack? Jag finner att dom kan vara mycket hjälpsamma :)
Emelie Hedqvist

Linnéa Thell Jansson:

Jädrans avd snigga !!

- Tack så mycket :]

kram,

Svar: Tack så mycket ^^
Emelie Hedqvist

Carolina Thoor:

Tack :)

Anna:

Herregud vilka naglar! KÄR! DU säljer möjligtvis inte några till mig? haha ;)
Lust att fråga något i min frågestund? Skulle vara grymt gulligt<3

Svar: Aw, tack! :)
Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

Johannaj:

Sv; Nja, jag använder de bara ibland. Kanske borde göra det till en rutin att använda det. ;)

erika:

Tjingeling :)

Bloppis kika in och fynda!
Mvh
Erikajoyisabella.blogg.se

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Kajsalisa Pohl:

coolt!

sv: Tack så mycket! Är allt bra? :)

Svar: Tack! Allt är bara bra med mig, själv då? Allt bra? (:
Emelie Hedqvist

Alicia Berglund:

Ja, så gott!
Sjukt snygga naglar förresten! :)

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

juliaa:

tack å häftiga naglar :) jag målade mina hel rosa ikv!

Svar: Tack så mycket :) Låter awesome.
Emelie Hedqvist

Sabina:

Snygga naglar!

Svar; Ja! Visst är han! :D Den låten är grym :)

Kram!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

mathilda:

sv: ja jag vet! jag önskar jag kunde klicka hem allt! :)

Sarah:

Vilket jobb :)

Svar: Haha, ja, lite jobb ^^
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Snygga naglar

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

J O Y ♥:

Sjukt snygga naglar!

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: