1D and Ulrik

Vilket supersöta pojkband släppte sin nya video inatt? 1D såklart. 

Vilken supersöt mello-aktuell artist släppte en teaser till låten 'Requiem' igår? Ulrik Munther såklart. 

Åh, vilken fin dag. Jag har sett 1D's video 100 gånger redan, jag tror att jag har lärt mig texten till den lilla del av Ulrik's låt som kommit ut. Mycket bra.

Idag kom ju även 1 minuts-versionen av mello bidragen. Gissa vem som lyssnat på Ulriks låt hela eftermiddagen? 

 

Bilderna är länkade. 

Joshelina:

ARE YOU PUNISHING ME?

Svar: Oh,come on. This is totes cute!
Emelie Hedqvist

Malin Wallin:

sv: Åh tack, din blogg är också fin!

Allt bra? :D

Svar: Tack du. Jodå, allt är bara bra. Själv då, allt bra? :)
Emelie Hedqvist

Felicia:

sv: Jag också!:D<3

MATHILDA:

ja visst är det! Så gott <3

Sophia:

sv: tack så mycket! :)

♫♪ sandra T:

så grymma artister!

Svar: Ja, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

★ E D I T H ★ :

SV; Åh tack så mycket! ^^
Haft en bra dag? :)
kram!

Svar: Jodå, jag har haft en bra dag. Du då, har du haft en bra dag?
Kram!
Emelie Hedqvist

Natalie:

Ja jag känner samma sak, måste spara lite pengar så jag kan se om jag hittar de i butik :)

♫♪ sandra T:

me 2!

Jenny :

åh hoppas det går bra för Ulrik i mello! :D och one direction är ju grymma ! :D
sv: det var väldigt gott kan jag säga ;) kram

Svar: Det hoppas jag med! :) Håller helt med.
Emelie Hedqvist

Ida:

Ååå dom e så bra!:)

Sv: Ja eller hur!

Svar: Visst är dom (:
Emelie Hedqvist

Linnea Elg:

Åh, längtar tills Ulrik ska uppträda imorgon hehehe.
Kram

Svar: Åh, jag längtar också :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: