Miley Cyrus - Adore you

När det blev klart att det var adore you som skulle få en musikvideo blev jag väldigt glad eftersom det är helt klart min favoritlåt från Miley's senaste album. 

Hade väl kunnat räkna med att videon skulle se ut precis så här, jag menar nu är det ju Miley vi pratar om, men jag tycker ändå att den hade fina moments. Vad tycker ni om Miley's nya musikvideo? :) 

Ella:

Älskar den låten!!

Svar: Åh jag med :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Gillar låten men inte videon :)

Svar: Ah I see, låten är i alla fall awesome (:
Emelie Hedqvist

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; haha ja visst är hon! lilla valpen ;)

Ida hedqvist:

Låten är asbra men musikvideon.....

Svar: Äh, you know you love it!
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

hon är grym!

Svar: Eller hur! :)
Emelie Hedqvist

linah:

hon e så vacker!

Svar: Visst är hon :)
Emelie Hedqvist

Filippa Wallin:

sv: Härligt att du gillade den! Kram på dig!

AmandaB:

Allt bra med dig? :D

MVH AmandaB

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: hihi, tack ♥

Emelie:

sv: tack du! Gott nytt år (:

Svar: Gott nytt år!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: